Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 195320656

Kaip dirbti su aktyvumo ir dėmesio sutrikimų turinčiais mokiniais?

Lapkričio 19 d. ugdymo įstaigų pedagogus, mokinių tėvus į Alytaus miesto savivaldybės neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi projekto „Aukime ir auginkime“ sąšauką – konsultaciją „Aktyvumo ir dėmesio sutrikimą turinčių mokinių ugdymas“ sukvietė Alytaus miesto pedagoginės psichologinės tarnybos socialinė pedagogė Ramutė Vitienė. Mokinių aktyvumo ir dėmesio sutrikimai – gana aktuali problema šiandieninėje visuomenėje. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad šį sutrikimą turi maždaug vienas iš dešimties mokyklinio amžiaus vaikų. Susitikimo metu buvo akcentuojama, kad žinios apie dėmesio ir aktyvumo sutrikimų turinčius vaikus, padeda numatyti situacijas, kuriose tokiems vaikams sunku veikti. Mokytojai ir tėvai susidūrę su vaikų nedėmesingumu, padidintu aktyvumu, impulsyvumu dažnai neranda tinkamų pagalbos būdų. Kadangi šis sutrikimas gali tęstis ir vėlesniame amžiuje, sukeldamas psichologines, socialines, sveikatos problemas, labai svarbu kuo anksčiau tai įvertinti ir žinoti aktyvumo ir dėmesio sutrikimo požymius ne tik sveikatos, bet ir socialinių problemų kontekste. Svarbu, kad socialinė pedagoginė, psichologinė pagalba būtų suteikta kuo anksčiau ne tik vaikui, bet ir tėvams bei mokytojams. Socialinė pedagogė aptarė konkrečius atvejus, atsakė į  susitikimo dalyvių klausimus.

Skip to content