Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 195320656

Seminaras „Refleksija: kaip ją panaudoti kokybiškam grįžtamajam ryšiui“


Laikas

2020 m. vasario 24 d. 10.00 val.

Vieta

Alytaus miesto pedagoginė psichologinė tarnyba, Pulko 1, Alytus.

Kaina

25-29 eurų (priklausomai nuo dalyvių skaičiaus.)


Anotacija

Šis sumanios reflektavimo sistemos kūrėjos – Julijos Ladygienės – 6 akademinių valandų seminaras (Refleksija: kaip ją panaudoti kokybiškam grįžtamajam ryšiui) skirtas visų dalykų mokytojams ir mokyklos administracijos darbuotojams. Iš susitikimo Jūs išsinešite pasiteisinusius metodus ir praktikas, kuriuos galėsite naudoti jau kitą dieną mokykloje. 100% išbandyta ir veikia!

Lektorė – Julija Ladygienė – švietimo konsultantė, lektorė, tyrėja ir kūrėja, lietuvių kalbos mokytoja, ,,Renkuosi mokyti!” programos alumnė, ,,Forvardas” Laisvosios mokyklos modelio vystymo grupės vadovė: „Aš refleksijai skiriu ypatingą dėmesį. Atlikusi eksperimentą su mokiniais, radau tiesioginį ryšį tarp akademinių ir bendrųjų kompetencijų pasiekimų ir gebėjimo reflektuoti. Šie duomenys manęs nenustebino, nes refleksija yra ta mokymosi dalis, kai patiriamas pasitenkinimas, suvokus, kiek toli ar giliai nuėjai, kai turi galimybę įvertinti, kas padėjo, o kas trukdė judėti norima kryptimi, ar pamatyti, kad kryptis, apskritai, keičiasi. Tokiai efektyviai refleksijai reikia sąmoningai ir reguliariai skiriamo laiko: tiek pačiai refleksijai, tiek grįžtamajam ryšiui, grįstam refleksijos metu surinktais duomenims, teikti. Reflektavimo įgūdį svarbu formuoti ir kasdien, ir apmąstant konkretų ugdymosi proceso etapą – pvz. temą, trimestrą ar mokslo metus.”

Kasdieninė refleksija sunkiai, bet jau skinasi kelią į pamokas. Tačiau, kol ji neįdarbinta, dažnai kelia daugiau klausimų negu duoda atsakymų. Mokytojų mokiniams teikiamas grįžtamasis ryšys dažnai apsiriboja akademinių rezultatų analize, kas netenkina nei mokinių, nei jų tėvų, nei pačių mokytojų. Mokyklos bendruomenė suvokia, kad akademiniai pasiekimai yra tik nedidelė mokymosi patirties dalis ir siekiant aukštesnių akademinių rezultatų, skaitinio grįžtamojo ryšio nepakanka.

Metų pabaigos pokalbis, 360° grįžtamasis ryšys ir kiti metodai yra integrali efektyvaus verslo dalis. Nors mokykla nėra verslo organizacija savo turiniu, tačiau savo struktūra ir valdymu labai panaši. Todėl svarbu, kad mokykla išmoktų įsivertinti, reflektuoti patirtį ir gebėtų pati kurti pokytį, kurio siekia, pasikliaudama ne vien savo intuicija, bet ir konkrečiais, apčiuopiamais ir pamatuojamais duomenimis. Tai aktualu ne vien mokyklos vadovams, bet ir mokytojui, ir moksleiviui – žinojimas, kas sekasi, o kur dar yra vietos tobulėti, veikia kaip kompasas, keliaujant į ateities nežinomybės rūką.

Seminaro metu nagrinėsime kasdieninės ir ugdymosi proceso etapo refleksijos svarbą, naudą ir jos įgyvendinimui patogius įrankius.

Dalyvių skaičius: 25 – 30 žmonių.
Seminaro dalyviai gaus kvalifikacinius pažymėjimus.

Skip to content