Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 195320656

Seminaras „Aktyviųjų veiklų (metodų) matematikos pamokose organizavimas ir individualios pažangos matavimas, gerinant mokinių pasiekimus”, 6 akad. val.


Laikas

2019m. spalio 31 d.   9.00 – 13.30val.

Vieta

Alytaus Dainavos progimnazija, Vilties g. 12, LT-63202 Alytus

Seminaras mokamas, dalyvio mokestis – 15 eurų asmeniui


Anotacija (aktualumas, reikalingumas).  Prasideda atnaujintų bendrųjų programų rengimas, o kartu vyksta esminė pasiekimų vertinimo sistemos kaita. Mokinių mokymosi pasiekimams ypač didelę įtaką daro pasiekimų vertinimo kultūra, kuri šiuo metu dar nėra visiškai susiformavusi mūsų mokyklose, tad būtina ją tobulinti. Siekiant individualios mokinio pažangos, mokytojui būtina permąstyti savo veiklą pamokoje, ieškoti sėkmingų metodikų, kaip teikti kokybišką grįžtamąjį ryšį ir pagalbą mokiniui.  Šiandien itin aktualu tobulinti vertinimo gebėjimus, t.y. vertinti ne tik dalykines, bet ir bendrąsias kompetencijas.  Kaip gerinsime mokinių matematikos pasiekimus. Seminaras skirtas matematikos pamokai, pasiekimų ir individualios pažangos optimizavimui.. Aptarsime mokytojo pastangas įdarbinti pamokose kiekvieną mokinį, aktyviam mokinių mokymuisi, mokymosi lūkesčių numatymui, motyvacijai skatinti, išmokimui stebėti, fiksuoti bei analizuoti. Kaip organizuoti mokinių darbą grupėse, vertinti mokinių individualią pažangą ir pasiekimus, mokymą priartinti prie realaus gyvenimo aktualijų, kad pamokų turinyje ir metoduose atspindėti realybę. Pasiekimų vertinimas ir mokinių įsivertinimas pamokoje – svarbiausi mokytojo darbo, siekiant geresnių mokymosi rezultatų, veiklos kokybės rodikliai  Šiuolaikinės pamokos planavimo kaita: struktūros, aktyviųjų veiklų (metodų) ir pasiekimų vertinimo pokyčiai.      Mokytojo vadovavimas mokinių mokymosi procesui (pastangos įdarbinti kiekvieną mokinį ir padėti atrasti jam kelią į sėkmę).  Pasiekimų vertinimas ir mokinių įsivertinimas pamokoje – svarbiausi mokyklos veiklos kokybės rodikliai.  Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas kaip ugdymas: mokymosi poreikių nustatymas, ugdymo diferencijavimas, kelias gabaus mokinio link. Grįžtamasis ryšys – motyvaciją ir individualią pažangą skatinantis veiksnys. Pažangą skatinančio grįžtamojo ryšio panaudojimo praktika. Pristatysiu formuojamojo vertinimo priemonę „VERTINK IR ĮSIVERTINK”, kuri sėkmingai taikoma matematikos privalomiems ilgalaikiams asmeniniams ir grupiniams projektiniams  darbams vertinti bei aktyviųjų veiklų (metodų) organizavimui, matematinio mąstymo ugdymui mokant(is) tyrinėjant.

Programos tikslas. Tobulinti mokytojų profesines kompetencijas, reikalingas  pamokos struktūros modeliavimo, aktyvių veiklų (metodų) organizavimo, pažangą skatinančio grįžtamojo ryšio panaudojimo praktikai, individualios mokinių pažangos stebėjimo bei pokyčių fiksavimui,  gerinant mokinių pasiekimus

Lektorius –  Vincas Tamašauskas, matematikos mokytojas ekspertas, švietimo konsultantas (mokytojų praktinės veiklos vertintojas); mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo projektų dalyvis;  investicijų 0084 ESFA projekto 2018-2021 metams mokinių pasiekimams gerinti konsultantas; straipsnių ir leidinių apie įdirbį bei gerąją patirtį pamokose autorius

Registracija į renginį baigta. Neliko laisvų vietų

Skip to content